OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

Gradski Šifonjer doo Beograd

1. O NAMA

Gradski Šifonjer doo Beograd (u daljem tekstu: Šifonjer) je privredno društvo registrovano u skladu sa zakonima Republike Srbije kao društvo sa ograničenom odgovornošću, sedištem na adresi: Omladinskih brigada broj 216/21, matični broj: 21351580, PIB: 110451610. Delatnost Šifonjera se ogleda u sistemu izbora ličnog modnog stila za svakog klijenta posebno i distribucije izabranih modnih kreacija lično klijentu.

Poslovanje i pružanje usluga se obavlja online preko internet sajta gradskisifonjer.rs i u prodajnom salonu na adresi ____________.

2. PRIHVATANJE OPŠTIH USLOVA POSLOVANJA

Posetom internet sajta gradskisifonjer.rs i registracijom naloga prihvatate Opšte uslove poslovanja (u daljem tekstu: OUP) Šifonjera koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa uslovima i pravilima koje primenjujemo.

Šifonjer zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune OUP-a. Za ugovorne odnose u koje su stupili Šifonjer i klijent, primenjuju se OUP koji je važio u vreme porudžbine od strane klijenta, što se smatra stupanjem u ugovorni odnos.

Usluge koje pruža i dostavljanja će biti vršena u skladu sa OUP koje klijenti prihvataju.

3. KLIJENT

Klijent u smislu i značenju OUP-a predstavlja potrošača fizičko lice koje stupa u ugovorni (pravni) odnos sa Šifonjerom za njegove lične potrebe i pruženu uslugu ne može koristiti u komercijalne ili u druge svrhe koje predstavljaju poslovnu aktivnost ili sticanje dobiti.

4. PREDMET USLUGA KOJE PRUŽA ŠIFONJER

Šifonjer pruža usluge izbora modnog stila za Klijente (odevne predmete, obuću i sve što podrazumeva aksesoare) na osnovu podataka koje je Klijent dostavio Šifonjeru na osnovu registracije i pravljenja naloga na platformi gradskisifonjer.rs.

5. REGISTRACIJA I KREIRANJE NALOGA NA gradskisifonjer.rs

Klijent je slobodan da se registruje i kreira nalog na internet prezentaciji gradskisifonjer.rs, te je u tom smislu registracija i kreiranje naloga nužno i neophodno da bi se koristila usluga Šifonjera.

Klijent je dužan da prati sva uputstva prilikom registracije i kreiranja naloga, te da u tom smislu popuni i/ili štiklira odgovarajuća polja neophodna za pružanje usluge klijentu. U suprotnom, Klijent neće imati mogućnost korišćenja naloga na gradskisifonjer.rs i njegovi zahtevi neće biti obrađeni kod Šifonjera, te u tom smislu Klijentu neće biti pružena usluga.

Klijent je dužan da u odgovarajuća polja unese svoje podatke koji su ispravni, tačni, jasni i važeći. U slučaju da Šifonjer utvrdi da podaci nisu tačni i važeći i/ili se zloupotrebljavaju, Šifonjer ima diskreciono pravo da ugasi taj nalog i da onemogući konkretnog klijenta da ponovo kreira nalog na platformi gradskisifonjer.rs.

Podaci koji su neophodni da Klijent unese su:

  • ime i prezime,
  • e-mail adresu,
  • kontakt telefon,
  • da kreira šifru svog naloga,
  • pol.

Klijent mora koristiti svoj nalog tako da svede mogućnost zloupotrebe na najmanju moguću meru, te svoj nalog ne sme deliti ili davati na korišćenje trećim licima.

6. STUPANJE U UGOVORNI ODNOS

Internet prezentacija gradskisifonjer.rs kao takva ne stvara obavezujuću i opštu ponudu za Šifonjer.

Klijent koji preko svog naloga bude zahtevao od Šifonjera modni stil i modne kreacije će dobiti potvrdu prijema naloga putem e-mail-a koji je registrovao, što će se smatrati da je došlo do saglasnosti volja između Klijenta i Šifonjera za pružanje usluge modnog stila i sledstveno tome zaključenju ugovora sa bitnim elementima koji su određeni u OUP-u.

Na osnovu podataka i informacija koje je Klijent dostavio preko gradskisifonjer.rs, Šifonjer će izabrati modne kreacije i stil i poslati mu na adresu po ceni u zavisnosti od modnog brenda koji je izabran. Izbor modnih kreacija i stila za Klijenta je potpuno diskreciono pravo Šifonjera, te u tom smislu Klijent nema pravo da zahteva slanje tačno određenih modnih kreacija od konkretnog modnog brenda.

Šifonjer zadržava pravo da kontaktira Klijenta u cilju provere tačnosti podataka i porudžbine.

7. VRSTE USLUGA I CENE

Registracija i kreiranje naloga na platformi gradskisifonjer.rs se vrši bez obaveze prethodne novčane uplate Klijenta u korist Šifonjera.

Šifonjer svojim Klijentima nudi šest vrsta usluga, a čija cena zavisi od izbora usluge za koju se Klijent opredelio.

7.1. USLUGA #1 – AUTFIT BOX

Usluga #1 – AUTFIT BOX obuhvata sledeće:

  • 5 artikala: garderoba, obuća i aksesoari, opredeljeni prema ličnoj noti stiliste Šifonjera,
  • Savet eksperta o tome kako da Klijent nosi i kombinuje svoje nove komade.

Uslugu #1 – AUTFIT BOX Klijent može ostvariti tako što će opredeli jedan od tri budžeta, i to:

  • Budžet 1 – RSD 6.990,00
  • Budžet 2 – RSD 14.990,00
  • Budžet 3 – RSD 24.990,00

U okviru Budžeta 1 – RSD 6.990,00 Klijent može očekivati odevne artikle sa cenom od RSD 1.500,00 do RSD 3.500,00 i aksesoare od RSD 700,00 do RSD 1.500,00.

U okviru Budžeta 2 – RSD 14.990,00 Klijent može očekivati odevne artikle sa cenom od RSD 4.000,00 do RSD 10.000,00 i aksesoare od RSD 1.500,00 do RSD 2.500,00.

U okviru Budžeta 3 – RSD 24.990,00 Klijent može očekivati odevne artikle sa cenom od RSD 8.500,00 do RSD 18.000,00 i aksesoare od RSD 2.500,00 do RSD 5.000,00.

U cenu odabranog budžeta uračunata je i usluga stilizovanja i odlaska u kupovinu za Klijenta od strane Šifonjera.

Na ukupnu cenu AUTFIT BOX-a i garderobe koja se nalazi Klijenti zbirno (za svu garderobu ukupno) ostvaruju od 15% do 50% popusta u odnosu na zvanične maloprodajne cene (bez sezonskih ili drugh popusta u tim radnjama). Popust od 15% do 50% se gleda u odnosu na ukupnu cenu svih artikala, a ne u odnosu na svaki artikl. Na primer: Klijent bi u zvaničnim maloprodajnim radnjama za patike, farmerke i košulju platio 22.000,00 dinara, dok će sve te stvari zbirno dobiti za 14.990,00 dinara.

Dostavljanje AUTFIT BOX-a je besplatna na teritoriji Republike Srbije.

U slučaju da neka od veličina artikala iz AUTFIT BOX-a nije odgovarajuća Klijentu u smislu veličine, Klijent ima pravo na zamenu, u kom slučaju vraća primljeni artikl, a Šifonjer mu šalje novi.

Klijent ima na raspolaganju mogućnost da vrati artikle iz AUTFIT BOX-a u roku od 3 dana od dana prijema, putem koverte koja se nalazi u AUTFIT BOX-u.

U slučaju da se Klijent opredeli da vrati artikle iz AUTFIT BOX-a, dužan je da Šifonjeru plati cenu kompletne usluge u iznosu od RSD 1.399,00.

7.2. USLUGA #2 – AKSESOAR BOX

Usluga #2 – AKSESOAR BOX obuhvata sledeće:

  • 5 artikala aksesoara (sezonski artikli – naočare, šminka, minđuše, čarape, tašne, kape, marame, ogrlice i slično),
  • Savet eksperta o tome kako da Klijent nosi i kombinuje svoje nove komade.

Uslugu #2 – AKSESOAR BOX Klijent može ostvariti po ceni od RSD 2.990,00.

U cenu odabranog budžeta uračunata je i usluga stilizovanja i odlaska u kupovinu za Klijenta od strane Šifonjera.

Na ukupnu cenu modnih aksesoara Klijent ostvaruje 50% popusta u odnosu na maloprodajne cene.

Dostavljanje AKSESOAR BOX-a je besplatna na teritoriji Republike Srbije.

Klijent nema mogućnost vraćanja poručenog AKSESOAR BOX-a.

7.3. USLUGA #3 – POKLON BOX

Usluga #3 – POKLON BOX predstavlja mogućnost da Klijent pokloni AUTFIT BOX ili AKSESOAR BOX osobi kojoj želi. Potrebno je da Klijent unese podatke o osobi koju želi da iznenadi i u roku od 48h navedenoj osobi će na naznačenu adresu biti dostavljeno Šifonjerovo poklon pismo. U njemu se nalazi lična poruka Klijenta i kod koji je potreban kako bi osoba koja prima poklon mogla besplatno da poruči BOX nakon završenog kviza.

7.4. USLUGA #4 – IZDAVANJE UNIKATNE GARDEROBE

Šifonjer nudi mogućnost da Klijentu izda (preda na korišćenje) unikatnu garderobu koja je prezentovana i ponuđena na izdavanje u prodajnom salonu na adresi ___________. Potrebno je da Klijent dođe u prodajni salon i zajedno sa stilistom Šifonjera odabere komad garderobe koja mu je potrebna za bio koju priliku i gde će biti određen rok u kojem je Klijent dužan da vrati unikatnu garderobu Šifonjeru.

Klijent i Šifonjer će prilikom preuzimanja potpisati zapisnik o preuzimanju garderobe gde će se konstatovati da je garderoba neoštećena, tačan iznos naknade za korišćenje unikatne garderobe i rok za vraćanje.

Klijent preuzimanjem garderobe preuzima celokupnu odgovornost za oštećenja. U tom smislu, Klijent je dužan da nadoknadi štetu za otklanjanje oštećenja na garderobi ili da plati ukupnu cenu za tu garderobu ukoliko se oštećenje ne može otkloniti i garderoba vratiti u pređašnje stanje. Diskreciono pravo za utvrđivanje novčanog iznosa za otklanjanje oštećenja ili za utvrđivanje da se garderoba ne može vratiti u pređašnje stanje za redovnu i normalnu upotrebu pripada Šifonjeru i Klijent preuzimanjem garderobe daje svoju saglasnost.

Cena USLUGE #4 – IZDAVANJE UNIKATNE GARDEROBE iznosi 30% od cene za konkretnu garderobu, a koja cena je istaknuta na komadima garderobe izloženih u prodajnom salonu i jasno prezentovana Klijentu.

7.5. USLUGA #5 – ŠIVENJE PO MERI

Klijent može da se opredeli za ovu uslugu putem upita koji se nalazi na sajtu gradskisifonjer.rs popunjavanjem upita na sajtu ili dolaskom u prodajni salon Šifonjera.

Modni kreator Šifonjera će prihvatiti zadatak Klijenta i u najkraćem roku proslediti ponudu za izradu haljine.

Cena ove usluge zavisi od složenosti prilikom izrade haljine i izabranog materijala. Tačan iznos cene će pre izrade haljine biti prezentovan Klijentu, koji se mora izjasniti sa ponudom Šifonjera u roku od 3 dana.

7.6. USLUGA #6 – KOMPLETAN STAJLING

Klijent može da se opredeli da se Šifonjer pobrine za kompletan izgled Klijenta za specijalnu priliku (venčanje, krštenje, matura, 18. rođendan...). Potrebno je da Klijent putem sajta gradskisifonjer.rs zakaže termin u prodajnom salonu Šifonjera gde će zajedno sa stajling majstorom, frizerom i šminkerom dobiti izgled iz snova.

Cena ove usluge zavisi od složenosti zahteva Klijenta. Tačan iznos cene će pre pružanja usluge biti ponuđena Klijentu, te ukoliko se Klijent saglasi, Šifonjer će pristupiti pružanju svoje usluge.

8. ISPORUKA MODNOG STILA

Nakon što Klijent izabere željeni paket i isti poruči, Šifonjer poručeni paket dostavlja Klijentu u roku od 5 radnih dana.

9. PLAĆANJE

Plaćanje usluga koje Šifonjer pruža putem sajta gradskisifonjer.rs vrši se putem platnih kartica. Plaćanje cene za uslugu se obavlja u celosti po poručivanju usluge za koju se Klijent opredelio.

Ukoliko Klijent u rokovima propisanim OUP vrati dostavljene artikle, Šifonjer se obavezuje da mu novac vrati na tekući račun sa kog je plaćanje izvršeno. Tom prilikom, Šifonjer vraća Klijentu iznos koji je Klijent uplatio umanjen za iznos usluge Šifonjera.

Usluge koje Šifonjer pruža u svom prodajnom salonu, Klijent može platiti u gotovini ili platnom karticom na licu mesta.

10. REKLAMACIJE NA MODNI STIL

Svi odevni predmeti (modne kreacije) koji se dostavljaju Klijentu su pre dostave detaljno pregledani i otpremljeni su neoštećeni. Odevni predmeti se pakuju u standardizovanu kutiju Šifonjera sa njegovim znakom kako bi Klijent primio odevne predmete u urednom stanju i neoštećene.

Klijent ima pravo na reklamaciju modnog stila u sledećim slučajevima:

  • ukoliko je u pitanju pogrešna veličina (broj) odevnog predmeta,
  • ukoliko je modna kreacija (odevni predmet) oštećena ili ukoliko ima neki drugi nedostatak,
  • ukoliko modni stil nije odgovarajući za Klijenta (da mu nije odgovarajući za njegov “ukus“).

U slučaju reklamacije, Klijent mora najkasnije u roku od 3 dana od dana preuzimanja paketa obavestiti Šifonjer putem telefona ili putem e-mail-a o razlogu reklamacije sa kratkim obrazloženjem. Klijent je dužan da modni stil u istom roku (3 dana od dana prijema) pošalje Šifonjeru.

Šifonjer postupa po reklamaciji na različite načine u zavisnosti od vrste reklamacije.

Ukoliko je reklamacija zbog pogrešne veličina odevnog predmeta ili obuće, Šifonjer će poslati Klijentu novi odevni predmet ili obuću o svom trošku.

Ukoliko je reklamacije zbog toga što je poručeni artikal oštećen, Šifonjer će pre svega ispitati osnovanost reklamacije, odnosno da li je predmet poslat Klijentu oštećen ili se zbog nekog nedostatka ne može upotrebiti. U slučaju da se ustanovi da je reklamacija Klijenta osnovana, Šifonjer ima diskreciono pravo da li će izvršiti povraćaj novca Klijentu na njegov tekući račun ili mu dostaviti ispravan artikl o svom trošku (plaćanje poštarine).

Ukoliko se reklamacija Klijenta odnosi na to da mu modni stil ne odgovora, Šifonjer će izvršiti povraćaj novca na način određen u OUP-u.

Ukoliko se Klijent odluči da vrati poručene artikle, potrebno je da ih pošalje na sledeću adresu: _____________________.

11. ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

Šifonjer se obavezuje da će čuvati privatnost svih Klijenata. Prikupljaju se samo neophodni, osnovni podaci o Klijentima i podaci neophodni za poslovanje Šifonjera i pružanje usluga Klijentima u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Podaci se koriste samo i isključivo za sastavljanje modnih kombinacija za Klijente.

Svi podaci o Klijentima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Šifonjeru su odgovorni za poštovanje načela zaštite privatnosti svakog Klijenta.

Šifonjer će podatke čuvati u svojoj bazi podataka, te će u tom smislu preduzeti sve neophodne pravne i faktičke radnje da ih zašiti i učini nedostupnim trećim licima i samim tim spreči njihovu zloupotrebu.

Šifonjer može da obelodani bilo koju informaciju kako bi ispunio zakonske zahteve od strane nadležnog suda ili državnog organa, međutim uvek pod uslovom da će o tim okolnostima obavestiti Klijenta kako bi on imao mogućnost da se brani, zaštiti ili da ograniči takvo širenje ili obelodanjivanje podataka o ličnosti i dalje pod uslovom da Šifonjer obelodani samo onaj deo informacije koji je zakonski obavezan da obelodani.

Klijent ima pravo da svoje podatke koje je uneo pri registraciji opozove i zahteva njihovo brisanje. Nakon prijema zahteva za brisanje naloga i podataka Šifonjer će prebaciti Klijentov nalog iz statusa aktivan u status neaktivan, te izvršiti brisanje u daljem roku od ___ dana.

12. INTELEKTUALNA SVOJINA

Sadržaj prikazan na platformi gradskisifonjer.rs kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Šifonjera i ne mogu se koristiti bez njegove prethodne saglasnosti. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na platformi gradskisifonjer.rs smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

13. ZAKONSKI OKVIR

Šifonjer prilikom pružanja usluga je dužan da postupa u skladu sa sledećim zakonskim propisima:

  • Zakon o elektronskoj trgovini,
  • Zakon o zaštiti podataka o ličnosti,
  • Zakon o obligacionim odnosima,
  • kao i svi drugi relevantni propisi koji se primenjuju na odnos Šifonjera kao pružaoca usluga i Klijenata.

14. KONTAKT PODACI

Za dodatne informacije i razjašnjenja o poslovanju i uslugama koje pruža Šifonjer možete dobiti na: